Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

marți, 2 octombrie 2012

Piata Lucrurilor Libere

Saptamana trecuta am fost sunata de o prietena, Uca, si intrebata daca asociatia noastra este dispusa sa primeasca si sa imparta mai departe obiecte si haine donate de participantii la o actiune organizata in data de 30 septembrie, numita Piata lucrurilor libere. Mai jos postez descrierea evenimentului, asa cum a fost facuta de catre organizatori:


O piață a lucrurilor libere e un loc în care fiecare dintre noi contribuie cu lucruri încă folositoare și în stare bună, cu idei, meșteșuguri, zâmbete, talent, prietenie, bucurie, discuții și multe altele; lucruri pentru care noi, ca și comunitate, ne putem întâlni pentru a le împărtăși.
Piața lucrurilor libere înseamnă că totul e 100% gratuit și necomercial, organizat de participanți ca și tine.
Fără bani. Fără troc. Fără schimb. E o zonă temporar autonomă în care se instituie economia cadoului ca alternativă la modelul de distribuire a resurselor bazat pe bani sau schimburi.
Toți participanții sunt responsabili pentru obiectele pe care le aduc, pentru standul ce și-l crează și pentru ce lasă în urmă. Obiectele care nu se dau vor putea fi donate unei organizații caritabile, dacă sunt obiecte ce pot fi de folos.
Important și diferit e că nu se vor oferi doar obiecte, ci și servicii, căci scopul nu e doar să scăpăm de obiectele vechi sau să luăm gratis altele noi, ci și să oferim din timpul și cunoștințele noastre unor oameni ce ne pot deveni prieteni dragi.
Din program:
Clinica de biciclete - înveți să-ți întreții și să-ți repari bicicleta!
Activități pentru copii
Muzică și dans
Multe alte surprize oferite de participanți ca si tine!
Te așteptăm duminică, 30 septembrie de la ora 10.00, în Piața Unirii, pe strada cu Papillon. Lasă banii acasă!
O initiativă Timișoara în Tranziție ( http://timisoara.intranzitie.org/ ), cu ajutorul dincolodebani.ro ( http://dincolodebani.ro/ ) și al Fundației Rubin

Dupa ce am aflat mai multe detalii despre aceasta actiune, am concluzionat ca este cea mai buna idee pe care am auzit-o de muuuult timp incoace si am hotarat imediat ca trebuie sa particip si eu.
Asa ca am facut doua tavi de placinta cu mere, am adunat din hainele si jucariile lui Rares, am mai pus si din altele primite de la diferiti donatori pe care inca le aveam acasa si, impreuna cu tatal meu, am participat la aceasta actiune. Din pacate, nu am putut sta toata ziua (actiunea fiind programata in intervalul 10-18), am stat pana la ora 13, dar a fost frumos. Singurul regret este ca m-am intors cu foarte multe lucruri inapoi acasa, chiar mi-ar fi placut ca participantii sa ia tot ce am pregatit pentru ei. Ma bucur ca macar placinta a avut mare succes si s-a mancat toata :) Si, cel mai tare moment a fost cand un baietel de doar cativa anisori nu s-a mai putut desprinde de valiza mea cu jucarii, ba, chiar la un moment dat i se mai vedeau doar picioarele, fiind bagat aproape cu totul in ea :)
Sper sa avem ocazia sa participam mai des la astfel de actiuni. Si multumesc organizatorilor pentru lucrurile pe care le-au donat asociatiei noastre la finalul actiunii, lucruri ce vor ajunge la cateva familii nevoiase din Peciu Nou. Si, ca sa convingeti cat de interesant a fost, priviti si cateva poze. Sper sa va placa la fel de mult cum mi-a placut mie.

Bannerul evenimentului
Aici a avut loc actiunea
Standul nostru :)

Curiosii incep sa vina...

Irma, una dintre organizatoare

Bucataria cu bunatati... mmmmm

Standurile incep sa ocupe toata strada

Un baietel care a venti sa doneze toata colectia lui de bakugani :) standul lui a atras cei mai multi copii

S-au impartit si multe carti... e bine, lumea inca citeste!

Un baietel care nu se mai dadea dus de langa valiza mea cu jucarii... pacat ca nu l-am prins in poza cand i se vedeau doar picioarele :)


Locul de joaca pentru copii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu