Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

luni, 30 iulie 2012

Asa ne distram noi... acasa :)


Pentru ca trebuie sa ne distram si acasa, nu numai prin statiuni, ia uitati-va cum ne petrecem noi duminica... Cine spunea ca doar la mare e frumos vara?

Ce bine e in apa!

Acum cantam... si ne balacim :)


Parca n-am iesi din piscina... dar...

Sa stam putin si la umbra...
Dar trebuie sa merg in casa, afara e deja prea cald... ufffff

Va place cum imi sta cu ochelari de soare?

Parca lipseste ceva de-aici... apa...

Nu-i asa ca-mi sta bine?

In caz ca nu ati observat, am primit si noi o piscina... prietenii nostri parca au stiut ce bine s-a simtit Rares in piscina verisorilor lui si ne-am trezit dupa-amiaza cu un cadou de toata frumusetea... ce spuneti, lui Rares i-a placut sau nu?

Si, pentru ca nu putem incheia fara sa ne laudam putin, ia uitati ce a facut Rares sambata, pentru prima data, singur. Cine ghiceste ce papa Rares, va castiga un premiu :)




3 comentarii:

  1. Bravo Rares sa o ti tot asa cu multe progrese sa-i faci bucurii lui mami si tati. Si multa sanatate iti doresc si lui mami multa putere. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru incurajari. Desi progresele sunt lente, e bine ca ele exista si ne multumim si bucuram pentru orice lucru nou pe care Rares il face, oricat de neinsemnat ar parea pentru alte persoane.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Diana ma bucur enorm pentru voi ai sa vezi ca incet incet va fi bine puiul tau chiar daca mai sunt mici obstacole. Va tin pumni si ma rog pentru voi. As vrea pentru cit de multe ai facut tu pt. David Dumnezeu sa va ajute in tot ceiace iti doresti mai mult SANATATE MULTA LUI RARES DAR SI VOUA CA PARINTI pt ca aveti mare nevoie si voi sa puteti lupta pt puiul vostru Va inbratisam cu drag Vali si David

    RăspundețiȘtergere