Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

marți, 8 mai 2012

8 mai - o zi speciala



Ce ciudata e si viata asta... azi-dimineata, nu stiu cum si de ce, m-am trezit in cap cu o fraza dintr-un cantec al Madalinei Manole-Fata draga nu fi trista, respectiv: "fruntea sus si-mpreuna sa zambim"... M-am ridicat din pat si stand in fata ghiuvetei la baie, ma gandeam ca Dumnezeu imi trimite un mesaj :) Acum 3 ani, pe vremea asta eram pe masa de nastere. La ora 13 fix Rares a venit pe lume. A fost cea mai fericita zi din viata mea...niciodata nu credeam ca as putea iubi asa de mult...dragostea de mama nu se poate compara cu nimic altceva pe lumea asta. Emotiile si trairile sunt asa de mari, indiferent ca e vorba de bucurii sau tristeti. Rares implineste azi 3 ani si imi doresc din tot sufletul sa fie sanatos. Daca Dumnezeu mi-ar cere sa renunt la viata mea pentru ca el sa fie bine, as face-o intr-o secunda...nu stiu daca este exagerat, dar asta simt.  Rares, pui mic si frumos, te iubim. Sa cresti mare si sa te faci bine. Mami si tati.

Si pentru ca nu am vrut ca ziua lui Rares sa treaca neobservata, duminica am organizat o maaare petrecere cu toti copiii de pe strada noastra. Tinand cont ca la 1 an Rares nu prea a inteles mare lucru din ce se intampla in jurul lui, iar la 2 ani eram la tratament in Constanta, am vrut ca anul acesta sa-l sarbatorim cum se cuvine ca sa se bucure si el. Asa ca, am petrecut, ne-am distrat, am mancat, am ras, am si plans, si ii multumim lui Dumnezeu ca totul a iesit asa cum am vrut noi. Chiar daca nu ati fost alaturi de noi la petrecere, puteti sa vedeti din poze cat de bine a fost si cat de mult i-a placut si lui Rares :)

...am avut pictura pe fata... am avut animalute din baloane ... am avut pinata ... am avut mancare si tort ... am dansat mamici si copii deopotriva... am ras ... ne-am pupat ... am si plans... si a fost una din cele mai frumoase zile din ultima perioada...
multumesc prietenelor mele care s-au ocupat de copii...
multumesc copiilor care au venit sa fie impreuna cu Rares in acea zi...
multumesc tuturor care mi-au oferit muuuulte momente in care efectiv am uitat de problemele noastre...


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu