Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

luni, 2 ianuarie 2012

La multi ani!












Dragi prieteni,
Va vine sa credeti ca a mai trecut un an? Parca ieri va uram un fericit 2011... Si iata-ne deja in 2012. In speranta ca ati trecut sarbatorile inconjurati de oameni dragi, si ati avut parte de multa lumina si caldura, va uram un an nou plin de impliniri pe toate planurile, multa sanatate si fericire. Va dorim sa fiti mai buni, sa fiti mai linistiti, sa fiti mai iubiti. Va dorim ca cele mai mari vise sa se implineasca, oricare ar fi acestea. Va dorim sa tintiti sus. Va dorim sa fiti mai aproape de Dumnezeu, sa fiti mai aproape de oameni, sa fiti mai aproape de copii. Va dorim sa ganditi pozitiv si sa nu va lasati infranti de dureri, necazuri, ganduri... Va dorim tot ce e mai bun pe lumea asta. Va dorim tot ce ne dorim si noua.
Va pupam.
P.S. In poze, in afara de noi, Rares, bunicile si verisorii lui, mai apare si Raul, baietelul de care va scriam in urma cu aproape doi ani pe blog, si pentru care va solicitam ajutorul avand nevoie de o interventie chirurgicala la inima. Acum Raul este bine, asa cum se poate vedea si din poze, merge, spune cateva cuvinte, este un copil normal din toate punctele de vedere. Ceea ce ne dorim si pentru Rares... Cu ajutorul lui Dumnezeu stiu ca asta se va intampla intr-o zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu