Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

marți, 1 iunie 2010

Tati, asta e cadoul tau :)





Dragul nostru,
Desi toata lumea ar spune ca azi e ziua copiilor, daca pe noi ne-ar intreba cineva ce sarbatorim, am raspunde ca pe tine.
Asa ca azi, de ziua ta, dar si in toate zilele ce vor veni, iti dorim muuuuulta sanatate (ca sa poti sa te bucuri cat mai mult de tot), muuuuuuulta putere (ca sa poti sa muncesti cat mai bine sa ne terminam casuta), muuuuuuult noroc (nu la bingo, ca nu cumparam bilete, ci asa, in general...), muuuuulta bafta (la prins peste, ca stim ca asta iti place cel mai mult) si muuuuuult tot ce vrei tu pe langa. Te iubim!
Rares si mami.
PS Sa stii ca nu ti-am cumparat nimic, asta e cadoul tau! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu