Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

miercuri, 10 martie 2010

Rares s-a cam grasunit :)

Asa ne-a zis ieri pediatra la care mergem cu Rares de cand s-a nascut, dr. Marginean Otilia.
"Dar n-are decat 8kg jumate'" i-am raspuns eu razand.
Rares e bine :). Avem niste bubite pe fata, dar vor trece de la sine..., am simtit in timp ce-i faceam exercitiile duminica niste noduli (ganglioni) dupa gat si m-am speriat groaznic, dar si astia sunt "normali" pentru copiii de varsta lui si vor trece de la sine..., avem mici probleme cu niste parti intime (de-acuma e baiat mare, nu mai putem vorbi despre cocosel, putzi, sau alte cele :)) dar si astea se rezolva. Asa ca da, Rares este bine. Doamne ajuta!
In afara de vizita facuta la pediatru, tot ieri am fost si la control la neurolog, dr. Bacos. Si, asa cum ma asteptam, vom incepe sa rarim vizitele.. URA! Nu mai mergem lunar la control, ci o data la doua luni :) Semn bun, nu? EEG-ul i-a iesit "mai bine", adica "nu mai este hipovoltat" dar avem inca "bufeuri de unde pe partea stanga". Pentru cine nu intelege, inclusiv eu, e mai bine, dar EEG-ul indica probleme pe partea stanga, adica se vede clar ca acolo a fost o problema si creierasul a fost afectat. Dar tot raul spre bine. Pentru ca asa suntem noi, optimisti.
Si nazdravanul meu e din ce in ce mai vioi, din ce in ce mai atent si din ce in ce mai greu de stapanit. Ieri, de exemplu, ca niciodata pana acum, mi-a facut un taraboi in ambele cabinete incat si dr Bacos si dr Marginean deja nu mai stiau ce sa spuna. Ce sa facem, Rares creste si e din ce in ce mai constient de ce se intampla in jurul lui... si daca alti copii plang la doctor, el de ce nu ar face la fel?
Cat despre recuperare, azi am fost din nou la cabinet; acum mergem din nou de 3 ori pe saptamana si lucram de 3 ori pe zi si acasa. Am inceput sa invatam o pozitie noua, de fapt exercitiul nu e nou, doar priza e diferita, in loc sa stea pe burtica Rares trebuie sa stea in genunchi, cu fata lipita de masa si nu-i place deloc, deloc! Dar, asa cum ne-a spus si dna dr Marginean, trebuie sa-i dam bataie cu gimnastica. Doar asa vom recupera deficitul motor instalat.
Cam astea sunt noutatile despre Rares, "bursucelu' lu' mama" :)

4 comentarii:

  1. multa sanatate ,forta si rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  2. sa fiti sanatosi! stii Dia, eu mai practic o chestie psihologica cu bb2 al meu pt probleme de respiratie: dupa ce-l adorm la san, cand subconstientul lui e practic deschis, intru in stare de calm si las toate gandurile deoparte si vorbesc usor cu el, ii spun ca e sanatos, IL VIZUALIZEZ fericit si fiecare celula cum lucreaza sa se vindece si am tot facut acest lucru in serie de 21 zile si FUNCTIONEAZA! in primele 11 zile vizualizam cum IN prezent e ok, iar restul de zile efectiv imbunatateam imaginea lui treptat cu fiecare zona din plamani. La finalizarea primei runde de astfel de efort psihologic-spiritual, am ramas socata sa-i treaca weezing-ul! FUNCTIONEAZA!

    RăspundețiȘtergere
  3. poate suna spooky ce ti-am scris cu vizualizatul, dar FUNCTIONEAZA! caci tu ca mama esti cea mai in armonie spiritual cu el, in sensul ca te cunoaste cel mai bine inca de cand s-a conceput la tine in burtica... forta unei mame nu se compara cu nimeni si nimic. ai sa vezi ca va fi bine! spor, rabdare si credinta! te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. era cat pe-aci sa nu vad acest comentariu, e scris la o postare din 2010...cat timp a trecut de-atunci, din cand in cand mai citesc postari vechi si nu-mi vine sa cred cum trece timpul. legat de ce mi-ai scris, nu trece seara in care sa nu ii spun la ureche lui Rares cand il culc ca va fi bine. am citit anul acesta o carte care se numeste Secretul, scrisa de Rhonda Byrne, iar ceea ce scri tu este exact in tema cartii. stiu cat de mult conteaza gandirea pozitiva, cred ca asta m-a ajutat sa trec mai usor peste toate problemele.
      numai bine si voua.

      Ștergere