Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

marți, 12 ianuarie 2010

Omuletul nostru mare

Asa cum am scris acum cateva zile, ieri am ridicat pasaportul lui Rares de la Serviciul Pasapoarte din Timisoara. Dragul de el, nici n-a implinit un an si are deja pasaport! Asta e poza, nu-i asa ca e frumos? :)
Azi am fost la control la dr Bacos (neurologie pediatrica/neuropsihiatrie infantila, cred ca e acelasi lucru), EEG-ul a iesit mai bine decat ultima data, nu se vad descarcari, dar persista asimetria stanga-dreapta. De asemenea, cu cat Rares inainteaza in varsta, se observa tot mai tare deficitul motor pe partea dreapta. Manuta si piciorusul drept nu au aceeasi mobilitate in comparatie cu partea stanga, Rares inca lasa capul pe umarul drept cand este tinut in pozitie verticala, nu sta inca in fundulet, adica nu face lucruri pe care alti copii de varsta lui le fac demult.
Dar Rares a progresat foarte mult in ultimele 5 luni de cand facem recuperare medicala, si pentru asta ii multumesc terapeutei noastre, Claudia - unul din cei 2 si singurii terapeuti Vojta din Timisoara, unul din cei 30 de terapeuti Vojta din tara, si viitoarea singura formatoare de terapeuti Vojta din tara, adica persoana care a contribuit cel mai mult la progresul lui Rares si persoana in care am cea mai mare incredere, chiar daca nu este medic si nici nu-si doreste sa fie, cum spune ea mereu :) .
Rares poate sa tina secunde bune, chiar minute, capul sus inainte de a-l sprijini pe umar (mai oboseste si el, doar e doar un omulet...), Rares poate sa-si duca piciorusul stang in gurita si e asa dragut cand face asta!!!, Rares poate sa se intoarca de pe spate pe burtica si a facut-o prima data la 4 luni jumate, desi aceasta miscare e specifica varstei de 6 luni!, Rares poate sa se intoarca de pe burtica pe spate si mai poate sa fie cel mai dulce si mai frumos copilas din lume, si asta nu doar pentru ca e al nostru :)
Sper sa am timp maine sa postez ceva dragut, pentru ca am o surpiza pentru voi toti care mai cititi din cand in cand blogul lui Rares.
Acum e tarziu si noi am avut o zi lunga, asa ca, noapte buna copii! :)

Era sa uit, Raul a ajuns acum aproape 2 ore inapoi, acasa, impreuna cu parintii lui. Nu am aflat prea multe pentru ca erau rupti de oboseala (au plecat aseara spre Tg Mures cu masina), stim doar ca nu a fost internat si ca "au rezolvat" desi nu stiu exact la ce se referea tatal lui Raul cand am vorbit la telefon. Maine ne vom intalni si vom afla mai multe detalii si voi reveni cu alte vesti, sper bune. Va multumesc celor care m-ati contactat pentru Raul, va multumesc in numele parintilor lui. Copiii nostri merita o viata mai buna, merita o sansa la o viata normala si vom reusi. Impreuna cu voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu