Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

joi, 24 decembrie 2009

Sarbatori frumoase!


Dragii nostri prieteni,
Va multumim pentru tot ceea ce ati facut pentru puiutul nostru, pentru familia noastra.
Acum, in ajun de sarbatoare, va dorim din suflet sa aveti parte de un Craciun fericit, liniste in suflet si in casa, multa sanatate si noroc. Iar anul care vine sa va aduca multe impliniri si sa aveti parte de tot binele din lume.
Va iubim si va multumim tuturor, cunoscuti si necunoscuti ce ati fost si sunteti alaturi de noi.
Rares, Diana si Adi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu