Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut pe 08.05.2009 in Timisoara, intr-o zi de vineri, la ora 13.00. Nu prea am plans cand am venit pe lume pentru ca eram foarte obosit si speriat de tot ce se intampla in jurul meu. Pana la urma mi-am dat drumul incet dar sigur, mai ales pentru ca cineva imi umbla in nas, dar m-am linistit cand o mana m-a ridicat si m-a asezat apoi pe pieptul mamei. In rest nu prea imi mai aduc aminte nimic din primele zile, pentru ca dormeam mult. Acum sunt mai maricel, in 08.11.2009 fac 6 luni, imi place sa ascult ce se intampla in jurul meu, sa mananc fructe pasate si sa ma joc cu manutele. Dar cel mai mult imi place sa fiu bagat in seama.

miercuri, 18 noiembrie 2009

Din nou despre campanie

Astazi am deschis cele 2 conturi, unul in lei si unul in euro. La Banca Comerciala Romana, din cate am inteles au cele mai multe agentii in tara, in jur de 700. Ne-am gandit sa alegem o banca la care sa aibe acces cat mai multe persoane, care se gaseste in cat mai multe locuri in tara. Poate am mai zis asta, nu e la fel de accesibil ca un numar de SMS (care totusi inca sper sa ne fie alocat) dar am incredere ca pentru cei care doresc sa-si ofere ajutorul un drum la banca nu e un efort prea mare daca e pus in balanta cu salvarea lui Rares.
Ambele coduri IBAN sunt postate pe blog, in locuri vizibile.
Si tot legat de campanie, multumesc pentru sprijin si dnei Mariana Petersel - Asociatia Generatie Tanara Timisoara.

2 comentarii:

  1. va rog sa puneti mai multe detalii pt donatii. as avea nevoie de adresa si cod swift/bic pt a face o donatie din italia. multumesc, o mamica

    RăspundețiȘtergere
  2. ca sa incurajati donatiile, cred ca ar fii bien daca ati posta suma necesara si cat ati reusit sa strangeti pana acuma. in cazul in care apar deja informatiile astea, scuze...

    va doresc din suflet mult noroc si sanatate

    RăspundețiȘtergere